Opis produktu
Schuberth po raz kolejny na nowo definiuje pojęcie szczękowego kasku motocyklowego.Kask C4 to połączenie niepowtarzalnego designu, kompaktowego kształtu z jeszcze szczuplejszym wyglądem. Zachwyca zarówno przy wysokich prędkościach jak również podczas długich turystycznych wycieczek. C4 reprezentuje nowy segment kasków spełniających najwyższe wymagania motocyklistów.
Aerodynamika:
Przeprojektowana wentylacja górna i szczękowa oraz wprowadzenie kilku zmian w kształcie skorupy spowodowały, że nowy model Schuberth jest wentylowany wydajniej w stosunku do C3 PRO. Kask ma bardziej sportowy charakter i ulepszoną aerodynamikę. Poprawiono stabilność, nawet przy prędkościach powyżej 200 km/h.
- Zaawansowana aerodynamika przy wyższych prędkościach
- Unoszenie kasku = 0 !
- Stabilny kierunkowo
- Bez tendencji do oscylacyji
- Bez zawirowań i drgania
- Spoiler zintegrowany z kaskiem
Akustyka:
Cichy kask to gwarancja bezpieczeństwa dla motocyklisty: pozwala kierowcy skoncentrować się na jeździe - szczególnie przy większych prędkościach. Wiele godzin spędzone w tunelu aerodynamicznym Schubertha potwierdza że C4 jest cichy. Pakiet kompleksowych zmian akustycznych jak zoptymalizowanie wielkości skorupy, aerodynamiczny deflektor i ergonomiczny kształt wyściółki szyji zaowocowały parametrami głośności na poziomie - 82 dBA. Firma Schuberth jak żaden inny producent kładzie nacisk na poziom głośności swoich kasków, co ma bezpośredni wpływ na ochronę aparatu słuchu, jak również koncentrację i komfort podczas jazdy.
- Akustyczny pakiet sprawia, że w kasku panuje spokój
- Poziom hałasu można obniżyć montując wyższą szybę lub deflektor w motocyklu
- Tylko 82 dB (A) przy 100 km na godzinę ( na motocyklu bez owiewki )
- W zależności od wysokości, postawy motocyklisty podczas jazdy, zamontowanej szyby, dopasowania kasku, różnic w anatomii głowy, szyi i ramion poziom hałasu może ulec pogorszeniu.
- Aby poprawić aerodynamikę kasku zaleca się zmianę położenia przedniej szyby i uszczelnienie otworu w dolnej części kasku (między skorupą a szyją używając np. kołnierza)
Wentylacja:
Złożony wielokanałowy system wentylacji na wewnętrznej powłoce zapewnia komfortowy przepływ powietrza. Wloty powietrza w obszarze czoła i podbródka zapewniają, że w każdych warunkach zachowasz zimną krew. Układ wielościeżkowych kanałów w powłoce piankowej EPS, wentylacja górna oraz na brodzie/ustach zapewniają dopływ świeżego powietrza, które jest skutecznie rozprowadzane na całej powierzchni głowy. Kanały powietrzne w wewnętrznej powłoce kierują strumień powietrza, które wlatuje przez wentylację czołową, ponad tyłem głowy do tyłu kasku. Niskie ciśnienie panujące w tylnej części kasku zapewnia, że powietrze ze środka jest stale usuwane przez siatkowy wylot znajdujący się w wyściółce przy szyi.
- Górna wentylacja (regulowana w wielu poziomach)
- Wyściółka szyji "wyciągająca" kierunkowy układ napływającego powietrza
- Do 9 litrów świeżego powietrza przy 100 kilometrach na godzinę
- W niskich temperaturach często zdarza się, że jeździmy z zamkniętym dopływem powietrza kiedy strefa szyi motocyklisty zostaje dodatkowo uszczelniona przez bluzy, szaliki i apaszki .
- Stężenie dwutlenku węgla wewnątrz kasku jest głównym kryterium bezpieczeństwa aby zapobiec występowaniu objawów zmęczenia i rozrzedzenie powietrza do oddychania .
- Brak negatywnych skutków dla zdrowia jest osiągnięte kiedy stężenie CO2 wynosi poniżej 3.5% .
- Maksymalny poziom stężenia CO2 w miejscu pracy wynosi 0.5 %
- Nawet wtedy, gdy strefa karku jest uszczelniona przez bluzy, szaliki i apaszki, C4 gwarantuje stężenie CO2 poniżej granicy 0.5% od prędkości ok. 30 kilometrów na godzinę
- W przypadkach, gdy kask jest całkowicie uszczelniony wentylacja powinna być otwarta, ze względów bezpieczeństwa, gdy stoimy na biegu jałowym lub przemieszczamy się w wolnym tempie.
Skorupa wewnętrzna:
Wewnętrzna skorupa kasku ze specjalnej pianki EPS, aby zapewnić lepszą amortyzację, została skonstruowana w sposób modułowy. Takie rozwiązanie gwarantuje zwiększoną absorpcję siły uderzenia i oraz rozprowadzenie jej w maksymalnie bezpieczny sposób. Skorupa wewnętrzna EPS jest grubsza w górnej i tylnej części kasku, co ma wpływ na większą zdolność absorbcji energii uderzenia, dodatkowo pokryta jest nowym materiałem o ciemniejszym zabarwieniu.
- Specjalnie zaprojektowana pianka EPS
- Modułowa budowa umożliwia lepszą amortyzację
Wnętrze/Wyściółka:
Specjalna wewnętrzna wyściółka ShinyTex® została zaprojektowana, aby zapewnić bezpieczne i wygodne dopasowanie. Tkaniny są szybkoschnące, nadające się do prania i antybakteryjne. Bezszwowa wyściółka głowy gwarantuje wysoki komfort noszenia. Dobry przepływ powietrza przez wielokanałową wentylację zapewnia dodatkowe chłodzenie. Podszewka Öko-Tex 100 jest certyfikowana, odpinana i nadająca się do prania
- Zoptymalizowane dopasowanie
- Doskonałe parametry bez względu na porę roku
- Właściwości antybakteryjne
- Odpinane poduszki boczne i górna opaska
System Zapięcia:
- Precyzyjne ustawienie długości dzięki regulacji po obu stronach.
- Zamek zapadkowy Micro-lock
Odblaski:
Aplikacje srebrnego odblaskowego materiału, które są przy karku w każdym kasku Schubertha zapewniają lepszą widoczność motocyklisty, zwłaszcza po zmroku lub w nocy.
- Lepsza widoczność na drodze - większe bezpieczeństwo
- Zwiększenie biernego bezpieczeństwa
- Wczesne zauważenie przez innych użytkowników dróg
Wizjer:
- Wizjer: 2 mm poliwęglan, przeźroczysty, 1 klasa optyczna
- Możliwy szybki demontaż wizjera bez użycia narzędzi
- Blenda przeciwsłoneczna (przyciemnienie 80%) pokryta warstwą odporną na zarysowania
Blenda przeciwsłoneczna:
Osłona przeciwsłoneczna (przyciemnienie 80%) pozwala na szybkie i indywidualne dopasowanie w zależności od warunków oświetlenia.
Waga:
Waga: ok. 1.570g* +/- 50g z blendą przeciwsłoneczną i kołnierzem (* w zależności od rozmiaru kasku).
Tabela rozmiarów (zawiera przybliżone wartości, które mogą różnić się od rzeczywistych):
Tagi: 47010816
Kask motocyklowy Schuberth C4 Basic Silver, Srebrny C4BASICSILVER